2012. november 27., kedd

Meló és a nihil

Gőzerővel kéne dolgoznom a rám váró munkákon, de nem megy.
Valami blokkol.
Ülök a gép előtt, bámulom a monitort, és ... semmi. Kiürült aggyal ülök, bambán, akár egy rinocérosz.
Ülök és nézek.

Semmi sem segít. Se zene, se csend... se éhezés, se étel... semmi.

Tudom, ilyenkor fel kell adni, jön majd az a fránya ihlet... csak hagyni kell, és jön.
De most kéne, mert le kell adni ezt az anyagot, és tudom, hogy itt van a fejemben az egész, csak le kell gépelni, nem is íróra van szükség, hanem gépíróra, már rég megfogalmaztam magamban az egészet, csak egy kisasszony kéne, aki begépeli helyettem, mert én nem csinálok mást: csak ülök.

Fáradt is vagyok, csak tudnám, mitől.

Kérem, szurkoljatok nekem! Kérem! Segítség!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése