2009. január 28., szerda

szünet

Szünet, az van.
Kezdjük a rosszal, és az mindent megmagyaráz. Betegség - van-e ki e szót nem ismeri?
Betegek a gyermekek, magas láz, köhögés, orrfolyás, bágyadtság meg ilyenek. Ezzel az egész elmúlt 4-5 nap legrosszabb dolgait el is mondtam.
Minden éjjel legalább egyszer fel kellett kelni lázat csillapítani, borogatás, nurophen, panadol, priznic, tea, és egyéb kellemes éjjeli foglalatosság. Ezzel egyenes arányban nappal egyre álmosabb lettem, az idő is besegít, most is ha kinézek, ragyog a nap... valahol a felhőkön túl, biztosan.
És mi volt a jó dolog az elmúlt pár napban? - Hát ezt kérdezem én is, mi volt, mi volt, tényleg, próbálok visszaemlékezni, de semmi nem jut eszembe, ez van, az élet szar, ez egy idézet persze, senki ne vegye komolyan, nem én mondtam, hanem valaki más, úgyhogy elnézést kérek.
De eléggé stimmel ez most, mert ahogy Ruger gróf mondja Humperdinck hercegnek, amikor a herceg panaszkodik neki, mennyire kimerült, mert ki kell robbantania egy háborút, meg kell ölnie a feleségét, királlyá kell koronáztatnia magát, és még rengeteg egyéb dolga van, nem ér rá nézni a kínzást (remélem jól írtam a neveket, így emlékszem rájuk, ha nem, bocs William Golding): Akkor pihenjen, felség. Ha egészség nincs, semmi sincs - és tényleg, mekkora nagy igazság, ha nincs egészség, boldogság se nagyon van.

2 megjegyzés: