2009. január 20., kedd

további ötletek és a lift

A sztori egyre fejlődik, új és új szálak szövődnek, teljesen fel vagyok dobva az ígéretes kezdetektől. Asszem, ez mindent visz, nincs is értelme mással összevetni.
Bár feldobott állapotban vagyok immár két napja, azért vannak negatívumok is:
Ami, vagyis akik már régóta bosszantanak - emberek, akik képtelenek egy emeletet lefelé megtenni lift nékül.
Tegnap este, hazafelé menet, beszálltam a liftbe, a 6. emeleten. (Épp ott volt, ha nincs ott, gyalog le szoktam szaladni, olyan tetű a lift, mire felér, én már lent vagyok.)
Az amúgy is lassú, régi lift megállt a másodikon, ajtaja lassan kinyílt, és beszállt egy 25
év körüli csinos csajszi, szemmel láthatólag egészségesen. A mobilját nyomkodta, majd
benyomta az egyes gombot. Egy emelet lefelé.
Az ajtó nem mozdul, majd lassan becsukódott, döccenve elindultunk, majd, újra döccenve, megálltunk.
Ajtó lassan ki, csaj kiszáll, ajtó nem mozdul, majd lassan bezárult. Döccenve elindultunk, újra döccenve megálltunk. Ajtó lassan ki, mindeközben én roppant csúnyákat gondoltam.
Emiatt orrom előtt elment a villamos, 5-8 perc, mire jött egy busz helyette, emiatt lekéstem a buszomat, emiatt fél órával később értem haza, oké, ez a káoszelmélet, a lift miatt fél óra, ki tudja, mi történt még abban a fél órában... ez már messzire vezet, de akkor is.
Fiatal, láthatólag egészséges emberek, könyörgöm: egy emeletet lefelé lépcsőn nem a világ vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése